Polski Portal Morski
Aktualności

CEVA Logistics podpisała wieloletnią umowę z południowokoreańskim przewoźnikiem oceanicznym na obsługę kontenerów

CEVA Logistics połączy jeszcze większą liczbę załadowców z dostępną powierzchnią ładunkową we frachcie morskim. CEVA podpisała właśnie wieloletnią umowę z południowokoreańskim przewoźnikiem oceanicznym HMM, ósmym na świecie w obsłudze kontenerów 20-stopowych (TEU).

Umowa zawarta pomiędzy CEVA a HMM ma obowiązywać do 2025 roku. Rozszerza ona zakres dotychczasowej współpracy między obiema firmami (HMM już wcześniej był przewoźnikiem oceanicznym CEVA). Po jej podpisaniu CEVA zwiększyła swoją strategiczną sieć partnerów frachtu oceanicznego do 14 przewoźników globalnych i regionalnych.

Jako niezależny operator NVOCC (Non-Vessel Operating Common Carrier), CEVA zarządza transportem przesyłek całokontenerowych (FCL) i drobnicowych (LCL) do/z 237 krajów na świecie. Jej oferta obejmuje ponad 60 tys. połączeń port-port i 600 tys. door-to-door. W 2021 r. CEVA obsłużyła ok. 1,4 mln TEU ładunków FCL i LCL.
Stephane Gautrais, global head of ocean freight, CEVA Logistics, mówi: „Nasza pozycja jako wiodącego operatora NVOCC zależy od silnych relacji, jakie utrzymujemy z przewoźnikami oceanicznymi. Mimo trudnych warunków rynkowych, HMM udowodnił w ciągu ostatnich kilku lat, że jest silnym i niezawodnym partnerem. Umowa ugruntowuje i rozszerza to, co uważamy za długoterminową, strategiczną relację, która umożliwi nam nawiązanie istotnych połączeń w globalnym handlu i obsługę naszych klientów ocean cargo”.

Jeremy Choi, chief global trade management, HMM, mówi: „CEVA Logistics jest wieloletnim partnerem, uznanym i sprawdzonym klientem VIP dla HMM. Cenimy sobie strategiczną relację i współpracę biznesową, budowane od wielu lat. W oparciu o umowę, oczekujemy, że obie firmy wspólnie wypracują i zapewnią bardziej praktyczne i wydajne rozwiązania, w odpowiedzi na potrzeby rynku i klientów”.

źródło/ fot. mat. prasowy

Zobacz podobne

Projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego dot. portu morskiego w Dźwirzynie

KM

Ruszyła budowa promów Ro-Pax dla polskich armatorów

KM

Węglokoks SA nowym właścicielem Przedsiębiorstwa Przeładunkowo-Składowego „Port Północny”

PL

Zostaw komentarz

Ta strona wykorzystuje pliki cookie, aby poprawić Twoją wygodę. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuję Czytaj więcej

Polityka prywatności i plików cookie