Polski Portal Morski
Aktualności Inne

Strategia Polskiej Grupy Zbrojeniowej. Wojciech Koźmic: chodzi przede wszystkim o rozwój produkcji, technologii, sprzedaży

Polska Grupa Zbrojeniowa ogłosiła nową strategię rozwoju na lata 2024-2033. Jej głównym zadaniem jest wzmocnienie pozycji na rynku krajowym i zagranicznym. W komunikacie Grupa podkreśla także dotychczasowe inwestycje m.in. w tworzenie nowych linii produkcyjnych.

Przemysł zbrojeniowy

Wojciech Koźmic z PGZ powiedział w Polskim Radiu 24, że nowa strategia nie jest rewolucją, choć została inaczej skonstruowana.

– Poprzednia strategia obowiązywała do 2023 roku. Głównym czynnikiem, który stał za nowym dokumentem były zmiany w naszym otoczeniu zewnętrznym i wyzwania jakie przed grupą PGZ pojawiły się w związku z dużym zainteresowaniem naszego głównego klienta czyli Sił Zbrojnych RP – powiedział.

– Ten dokument jest trochę inaczej skonstruowany niż poprzedni. Należy jednak pamiętać, że przemysł zbrojeniowy działa długofalowo. Nie wywracamy więc do góry nogami pomysłów na działalność PGZ – dodał.

Gość Polskiego Raida 24 podkreślił, że na najbliższe lata grupa chce się skupić na rozwoju.

– Jest jak najbardziej pewna kontynuacja, ale wyzwania i pomysły, które się pojawiły zostały przelane na papier. Bardzo istotny nacisk kładziemy na spółki PGZ – powiedział.

– Słowem, który definiuje ten dokument jest rozwój. Chodzi o rozwój produkcji, technologii, sprzedaży – dodał dyrektor Departamentu Strategii Polskiej Grupy Zbrojeniowej.

źródło: polskieradio24.pl / fot. pixabay

Zobacz podobne

PERN: największa akcja wolontariatu w historii Spółki

KM

Port Gdańsk. Na terenach portowych jest już 780 miejsc postojowych dla samochodów ciężarowych

AB

Własne statki do przewozu LNG pozwalają zarządzać kosztami

BS

Zostaw komentarz

Ta strona wykorzystuje pliki cookie, aby poprawić Twoją wygodę. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuję Czytaj więcej

Polityka prywatności i plików cookie